hri2 sbagai mahasiswa....

hri ni aku bru dpt pluang nk update blog aku....
biasalah sibuk ngan orientasi pnya pasal.....
smggu plak 2!!!!!
gila penat!!!!
tpi sgalnya dh brakhir sabtu lalu.....

smalam aku jln2lah kt bndr kuantan.....
kluar pagi ptang bru balik.....
biasalah ump kn jauh dri bandar....
tpi dkat kuantan 2 mak aihh......
mcm2 spesies mnusia aku jmpa......
nk describe smpai esok pun x habis agknya...
hahahahahahha

hri ni brmula klas prtama.....
aku dh cpta sjarah sbb jdi plajar prtama yg dtg lambat....
tpi xdelah lmbt sgt.....
adalah dlm 5 ke 10 minit mcm 2.....
klas so far oklah.....
x taulah hri2 mndatang mcm mana kn......
hrp2lah aku bley survive kt sini.......
x dpt jadi lawyer,jadi software engineer pn oklah....
huhuhuhuu

aku rasa cukuplah smpai d sini.....
kalo ada bnda bru aku postlah......
ok,wassalam....

nukilan:awok pria pujangga.

1 KRITIKAN DITERIMA:

Ferfarfer said...

waaa.. awok pon ader blog. t follow aku balik yer :P QECIQ

Post a Comment