hari yg menenangkan & mnggempakkan!!

bla korg baca tajuk post trbaru aku hri ni,msti korg  trtanya2 knapa kn???
kalo x pn,msti ada rasa nk tau....
smalam mrupakan hari yg sronok bagi aku....
kluar psing bndr kuantan nan brjalan2 kt teluk chempedak...
mmg trbaiklah!!!
aku prgi ngan housemate aku 2 org.......
yg sorg bwk awek dia bdak politeknik.......
ktaorg sewa keta.....
x mahallah,juz 40 rnggit je......
ktaorg gerak pkul 10 lbih......
destinasi prtama ec mall.....
plannya nk tngok wayang......
citer salt lakonan angelina jolie.....
mmg toplah!!!!
5 bintang aku bagi......
mmg fully actioned film!!!
habis filem 2,ktaorg jln2lah kt ec mall 2.....
aku beli baju ngan novel bi......
dlm pkul 6 lbih,ktaorg gerak prgi teluk chempedak....
housemate aku bwk keta....
dh mcm need 4 speed gamelah plak aku rasa.....
dia bwk laju gila...
tpi dia still bley control.....
smpai teluk chempedak,ktaorg prgi tepi pantai.....
mndengar desiran air laut brsama angin yg sepoi2 bahasa,aku rasa trleka seketika.....
dbuai prasaan kjap....
mmg tenang dan fikiranku mlayang mngingatkn sgala knangan2 trindah....
ktaorg dinner kt situ jgak....
makan nasi kukus ngan ayam dara....
mmg sedap!!!
brbaloilah ngan harga rm5.50 sbb puas mkn.....
then ktaorg gerak balik......
hntr awek housemate aku dulu blik rmah dia.....
yg x bley blah,masa nk blik ump ikut lebuhraya pantai timur.....
gila kentang!!!
highway 2 pn lengang....
mmg full speedlah!!!
akhirnya ktaorg smpai kt ump dlm pkul 11....
mmg sronok!!!
aku xkn lupakan bnda ni smpai bla2.....
that's all tuk kali ni.....
enjoy reading!!!!

nukilan:awok pria ketenangan.

0 KRITIKAN DITERIMA:

Post a Comment