cuti semester 1 brmula!!!

jam mnunjukkan pkul 12.20 pagi waktu Malaysia.....
msih muda kn???
x remajalah tdur awal beb.....
hahahahahhaha

malam ni aku bru tringat nk update blog aku......
maklumlah final exam bru mlabuhkan tirainya....
n cerita sem 1 aku di UMP pn tamat tuk siri 1.......
ada sambungannya nnti....
blan 1 2011.....

sem 1 di UMP mmg mnyeronokkan....
brmula dpd pndaftaran pelajar pada 3/7/2010 smpai final exam yg hbis pada tanggal 23/11/2010,macam2 knangan pahit n manis telah trcipta.....
dlm tmpoh 2 jugak,aku bley katakan yg aku mmpunyai skumpulan kawan yg bley aku katakan sgt happening n gila2!!!





ni just sbahagian dpd pic2 membe2 aku kt UMP.....
kalo nk tngok lagi,tngoklah kt page fb aku.....
hehehehehe~
rasa mcm aku dh kumpulkn 1 family yg sgt3 besar kt sini.....
diaorg mmg tiada gantinya bagi aku.....
hrp2 persahabatan ini berkekalan selamanya,insya-Allah....

skarang aku ngah cuti sem.....
duduk rmah jelah aku cuti ni......
aku pn x tau nk wat apa.....
hri2 wat bnda sama je...
mkn,tdur,online,tngok tv,main game,tngok movie...
2 jelah yg aku wat....
movie plak marathon drama korea yg aku kumpul dri member2.....

x sabarnya nk tnggu bulan 1.....
bru 2 hari kt rmah tpi aku dh rndu kwn2 aku.......
sabar ye redzuan....
nnti jumpalah 2......

oklah,2 saje tuk post kali ni......
kalo rajin aku updatelah lagi ye.....
hope korg enjoy baca post ni.....
sekian,wassalan...
:)

nukilan:aku yg kbosanan.

0 KRITIKAN DITERIMA:

Post a Comment