lelaki sibuk mncari tulang rusuknya yg hilang.

assalamualaikum n salam sejahtera kpada smua followers.....
mcm mana hari anda?
ok ke ko??
hrp2 oklah ye......
semakin hari smakin bnyk assignment n test yg kta hadapi kn??
tension dibuatnya......

hmmmm oklah......
tuk entry kali ni,aku trtarik ngn status salah sorg membe aku kt fb
ni......
statusnya brbunyi."lelaki sibuk mncari tulang rusuknya yg hilang".
status dia ni mmg mmbuatkan aku brfikir......
seperti yg kta smua tahu,Hawa djadikan dpd tulang rusuk Nabi Adam a.s.......
Hawa mrupakan pasangan yg djadikan oleh Allah tuk mnemani Nabi Adam a.s........
Hawa merupakan wanita prtama yg djadikan oleh Allah.....

kta semua tahu bahawa lelaki dan prempuan saling melengkapi......
lelaki dciptakan untuk prempuan dan bgitulah sbaliknya......
stiap dpd kita ada pasangan masing2......
Allah dh simpankan tuk kita pemilik tulang rusuk yg ssuai tuk kita.....
so,kita x prlu risau kalo kita masih single or jeles mlihat kawan kita bahagia ngan pasangan masing2.....
mngkin mereka tlah mnemui pmilik tulang rusuk mereka.....
insya-Allah 1 hari nnti kita akn temuinya.......
ingatlah bahawa lelaki yg baik tuk prempuan yg baik.....

oklah,2 sajalah tuk entry kali ni........
snang2 aku update lagi......
harap korg dpt sumthing dpd entry aku kali ni......
sekian,wassalam....

*p/s:kalo nk komen dpersilakan*

1 KRITIKAN DITERIMA:

ezzah junsu said...

ohh. pasni aku nk wat tajuk :SAYA MENCARI TUAN KEPADA TULANG RUSUK YANG ADA PADA SAYA INI. hahaha

Post a Comment