ceritera sepanjang short sem,,,,

jam mnunjukkan jam 12.36 tngah malam.....
aku masih lagi berjaga d waktu ni......
tpi aku x wat apa2 pun.....
x tau nk wat apa....
hahahahaha

tuk entry kali ni,aku nk citer srba sdikitlah psl short sem.....
ni kali prtama aku ambik short sem....
maklumlah,ada subjek aku kantoi......
subjek maths plak 2....
malu plak ngn mak aku sbb dia cikgu maths....
adehhhhh

org lain dh 2 bulan cuti kt rmah,aku ngn kwn2 lain masih lagi brjuang kt ump selama 2 bulan....
mmg lama gila tpi apakan daya....
langgar jelah....
hahahahhaa
sebenarnya short sem sronok jgak....
x tension mana study...
n klas bknnya hari2 ada.....
so,bnyk gap masa.....

alhamdulillah,aku brjaya gunakan masa 2 bulan kt ump ngn sbaik2nya....
aku nk buktikn kt smua yg aku bley wat especially mak aku.....
aku trylah nk skor the best tuk short sem ni...
xnklah mmbazir 300 lbih aku byr tuk short sem ngn hostel mcm 2 je.....
alhamdulillah,mmang nampaklah bezanya brbanding time aku study tuk subjek ni time sem 1....
kata org beyond my expectations lah.....
aku bwk markah test,kuiz ngn assignment 2 sbagai smangat aku nk ambik final exam pagi tadi....
n alhamdulillah,aku bley jwb soalan2 yg dberikan.....
harap sgtlah usaha aku slama ni brbaloi n dberkati insya-Allah....

petang esok aku akn tnggalkn ump tuk pulang ke kampung halaman....
so,sayonara ump!!!
jumpa lagi bulan 9!!!

oklah,2 saja tuk entry kali ni...
kalo rasa nk update nnti aku update lagi....
enjoy reading n have a great day!!!
sekian,wassalam...

nukilan:redzuan pria terhebat.x bley blah.HAHA

1 KRITIKAN DITERIMA:

Anonymous said...

nak tanya.kalau short sem ni, subjek ape je yg u open utk kita?

Post a Comment