special entry tuk birthday boy,shahrul......:)

assalamualaikum n salam sejahtera......
korg smua apa khabar?
aku sihat2 je......
korg msti bz ngn keja yg mlambak kn....
samalh ngn aku......
tmbh2 plak final exam dh smakin dekat....
cuak kot!!!

untuk entry kali ni aku wat special tuk sorg sahabat aku kt ump....
aku ngn dia bley dkatakan agk rapat.....
1 course ngn aku kt ump......
nk tau sape?

nilah dia kawan baik aku....
nama dberi shahrul ridzuan bin aliyas......
bdak pj ni.....
dulu study kt kmj sbelum msuk ump.....
aku knal ngn dia masa mnggu minds lagi....
sjak 2 ktaorg rapat smpai skarang......

hari ni juga sebenarnya adalah hari lahirnya yg ke-20.....
aku ngn kawan2 aku prank dia ngn smbunyikan laptop dia....
jahat kn?
hahahahaha
glabah gila kot dia bgitau aku ngn membe2 kata laptop dia hilang.....



ni just sbahagian gambar dpd peristwa prank kami sebentar tadi....
hahahahahhaa
sori ye shah.....
jgn marah tau.....
ktaorg sayang ko......
ko adalah kawan trbaik bagi aku......

sebelum aku akhiri entry aku kali ni,aku nk ucapkan selamat mnyambut hari lahir yg ke-20....
smoga panjang umur,murah rezeki n berjaya dlm apa jua bdang yg dceburi.....
aku harap prsahabatan kita kkal slamanya insya-Allah.....
ikhlas:wan.

1 KRITIKAN DITERIMA:

misz.Lolypops said...

nice~....hepy burfday sharul!!

Post a Comment